Jeden z nejzajímavějších obchodů současnosti - přesně tak někteří odborníci označují začínající spolupráci mezi společností Microsoft a Yahoo, která se stala licencovaným uživatelem vyhledávače Bing. Poznají uživatelé rozdíl ve vyhledávání?
Yahoo se vzdala vlastního vyhledávacího enginu - pro vyhledávání
bude nyní využívat Bing. Díky spolupráci s Microsoftem společnost Yahoo nejen
ušetří, ale také zkvalitní vyhledávání. Běžní uživatelé portálu
si změny na první pohled ani nevšimnou. Nemění se vzhled portálu, ani jeho
fungování. Malé odlišnosti ve
výsledcích vyhledávání zaznamenají jen opravdu všímaví lidé.
Yahoo nové vyhledávání
nasadila zatím u jedné čtvrtiny
uživatelů. V následujících měsících ho hodlá využít také u mobilní
verze Yahoo Mobile. Pokud se spolupráce osvědčí, Yahoo využije Bing v plném rozsahu. Rozhodnutí by
mělo padnout v říjnu letošního
roku.