V roce 2010 «VKontakte» vydělal na reklamě 1,36 mld rub. ($44,8 mil.). Výkonný ředitel VKontakte, Lev Levijev komentoval tento skvělý výsledek pro list „Vědomosti".
„Většinu výdělku zajistila mediální reklama, tedy něco kolem 910 mil. rub. 450 mil. rub. přinesla cílená kontextová reklama. Prodeje mediální reklamy se za rok zdvojnásobily, cílená reklama funguje teprve od srpna loňského roku."
Připomeňme, že zisk sociální sítě «VKontaktě» v roce 2009 činil 1,094 mld. rub. ($34,5 mil.). Tentýž ukazatel sítě «Odnoklassniki» v roce 2009 byl poněkud vyšší - zisk činil 1,54 mld.rub. ($48,6 mil.). О zisku «Odnoklassniků» za rok 2010 zatím údaje nejsou k dispozici.
Dalším zdrojem výdělku pro «VKontakte» jsou placené služby, ale příjmy z nich sociální síť neprozrazuje. Je známo, že «Odnoklassniki» vydělaly v roce 2010 na placených službách $45,7 mil. - více než na reklamě ($23,3mil., neboli 34% zisku).
Dle názoru analytika «Finama» Lеоnida Delicyna, podíl reklamy na zisku «VKontakte» činí 40-50%. Veškerý zisk sociální sítě za rok 2010 pan Delicyn odhaduje na $90-110 mil., což je téměř třikrát více než o rok dříve.
V tomto roce se zisk rovněž ztrojnásobil, oznamuje Lev Levijev listu «Vědomosti», poznamenává, že v únoru 2011 «VKontakte» vydělal již 17 krát více než o rok dříve. Ztrojnásobení je v plánu i bez ohledu na to, že od konce března se «VKontakte» orientuje na Facebook a přestává prodávat mediální reklamu.
Generální ředitelka reklamní agentury iContext Маrija Černickaja předpokládá, že v tomto roce jen na reklamě «VKontakte» vydělá 3 mld. rub. Podle Marijiných slov, reklamní společnosti již utrácejí za tuto síť totéž, co utrácejí za kontextovou reklamu v «Yandexu».