Twitter oznámil spuštění nového nástroje Promoted Accounts, určeného pro společnosti, které se chtějí propagovat, a který následuje již dříve spuštěné Promoted Tweets a Promoted Trends
V čem tento nástroj spočívá? Promoted Accounts představuje možnost, jak zvýšit počet příznivců jednotlivých společností či značek, a to cestou umístění jejich profilů v oddílu „Who to Follow" („Koho přidat k přátelům"). U firem umístěných v této sekci je skutečně vyšší šance, že si jich někdo všimne, protože jsou zařazené mezi běžnými uživateli. Mohou tak mezi své příznivce dostat i potenciální klienty.
Administrace tohoto nástroje také slibuje, že pro každého jednotlivého Twitter uživatele budou v seznamu navrhovaných účtů zobrazovány jen relevantní firmy. Znamená to například, že pokud se uživatel zajímá o módní oblečení, pak mu bude navrženo, aby si do seznamu přátel přidal např. e-shop s podobným zbožím.
Využívat Promoted Accounts mohou i soukromé osoby. Avšak doposud není zcela jasné, podle jakého principu se bude vybírat platba za propagované účty a také jak bude tato částka vysoká.