64 % společností se chystá zvýšit rozpočet na SEO, 51 % firem chce více investovat do kontextové reklamy a 70 % dotázaných bude více využívat Facebook a Twitter. Vyplývá to z výzkumu provedeného dvěma zahraničními agenturami. Co dalšího průzkum prozradil? Stáhněte si závěrečnou zprávu!
Většina dotázaných se podle průzkumu musí potýkat s nízkými rozpočty na marketing a reklamu. Omezené prostředky firmy raději vkládají do reklamy na internetu. Pouze 17 % společností dává přednost tištěným médiím.
Výzkumu se zúčastnilo více něž 1000 společností z celého světa – především Spojených států a Velké Británie. Souhrnné výsledky naznačují, že většina firem ekonomickou krizi zažehnala. Pouze 13 % z dotázaných si bude v roce 2010 utahovat opasky. Ostatní ponechají rozpočet na marketingové aktivity stejný anebo ho zvýší.
Závěrečnou výzkumnou zprávu si můžete přečíst zde.