Období dovolených se blíží. Odborníci z Google Adwords proto vytvořili užitečný návod pro vedení letní reklamní PPC kampaně. Doporučení by vám měla pomoci přilákat potenciální zákazníky a zvýšit počet objednávek i v době, kdy si všichni užívají výletů k moři, do hor a za příbuznými. Přečtěte si čtyři vybrané rady od Google Adwords a připravte se na léto!
-
Napište speciální letní inzerát, který se bude střídat svašimi ostatními inzeráty. Nezapomeňte vněm zdůraznit speciální prázdninovou nabídku - například akční ceny nebo slevy produktů či služeb.
- Vyberte si správnou cílovou stránku (landing page), na kterou bude inzerát odkazovat.
- Do inzerátu vložte relevantní klíčová slova. Vlastníte cestovní kancelář? Použijte názvy populárních destinací. Pronajímáte horské chaty? Potenciální zákazníky zaujmete slovem „rezervovat" nebo frází „nezávazně objednat".
- Ujistěte se, že propagujete všechny své produkty a služby. Projděte si své PPC sestavy a přesvědčte se, že vnich nechybí žádné zboží, které chcete prodat.
Více informací o návodu najdete zde. Nevíte, jak nastavit PPC kampaň pro zahraniční trh? Zeptejte se nás! Využijte online konzultace zdarma nebo nás kontaktujte na e-mailu info@sovanet.cz.