Období dovolených se blíží. Odborníci z Google Adwords proto vytvořili užitečný návod pro vedení letní reklamní PPC kampaně. Doporučení by vám měla pomoci přilákat potenciální zákazníky a zvýšit počet objednávek i v době, kdy si všichni užívají výletů k moři, do hor a za příbuznými. Přečtěte si čtyři vybrané rady od Google Adwords a připravte se na léto!

  1. Napište speciální letní inzerát, který se bude střídat svašimi ostatními inzeráty. Nezapomeňte vněm zdůraznit speciální prázdninovou nabídku - například akční ceny nebo slevy produktů či služeb.
  2. Vyberte si správnou cílovou stránku (landing page), na kterou bude inzerát odkazovat.
  3. Do inzerátu vložte relevantní klíčová slova. Vlastníte cestovní kancelář? Použijte názvy populárních destinací. Pronajímáte horské chaty? Potenciální zákazníky zaujmete slovem „rezervovat" nebo frází „nezávazně objednat".
  4. Ujistěte se, že propagujete všechny své produkty a služby. Projděte si své PPC sestavy a přesvědčte se, že vnich nechybí žádné zboží, které chcete prodat.

Více informací o návodu najdete zde. Nevíte, jak nastavit PPC kampaň pro zahraniční trh? Zeptejte se nás! Využijte online konzultace zdarma nebo nás kontaktujte na e-mailu info@sovanet.cz