Mezinárodní internetový marketing je soubor řešení, služeb a nástrojů, které vám pomohou prosadit se za zahraničním trhu. Chcete zvýšit prodej nebo návštěvnost stránek? Potřebujete posílit značku? Nevíte, jak komunikovat se zákazníky? Vsaďte na mezinárodní marketing od SOVA NET a splňte si své internetové cíle i v zahraničí.
Vyberte si ze zvýhodněných marketingových balíčků nebo si služby poskládejte sami podle svých představ. Co všechno v rámci mezinárodního marketingu nabízíme?
Analýza poptávky
Když chcete být úspěšným obchodníkem, musíte vědět, co prodávat a komu. Analýza poptávky je základním stavebním kamenem každé marketingové strategie. Najdete v ní užitečné informace o budoucích zákaznících i obchodních partnerech – po čem touží, za co jsou ochotni utratí peníze i kde je najdete.
Analýza nabídky
Víte, jaké jsou vaše výhody a nevýhody, v čem se lišíte od konkurence a jaký je prodejní potenciál vašich produktů nebo služeb? Na trhu nejste nikdy sami, proto své okolí musíte dobře poznat. Analýza nabídky obsahuje zhodnocení internetových stránek a marketingových nástrojů konkurence.
Zhodnocení projektu na základě analýzy nabídky a poptávky
V rámci zhodnocení projektu odpovíme na otázky, zda jsou vaše internetové stránky konkurenceschopné, zda obsahují všechny materiály, které mohou jejich návštěvníci potřebovat a zda jsou dostatečně uživatelsky příjemné.
Vytvoření marketingové strategie
Každá společnost je unikátní. Marketingovou strategii vám proto vytvoříme na míru – přesně podle vašich požadavků a potřeb. Na co všechno se můžeme v marketingové strategii zaměřit?
- zvýšení prodeje
- posílení značky
- zlepšení komunikace se zákazníky
- vytvoření image firmy jako odborníka
- a mnoho dalších cílů
Součástí marketingové strategie přitom může být tvorba mediaplánu, e-mail marketing, PPC a bannerová reklamní kampaň, SEO nebo třeba linkbuilding.
Vyhodnocení efektivity a úprava marketingové strategie
Díky moderním analytickým nástrojům můžeme snadno a rychle vyhodnotit, odkud zákazník na vaše internetové stránky přišel, o jaké informace se zde zajímal a jestli jeho návštěva vyústila v objednávku nebo třeba vyplnění kontaktního formuláře. Statistická data navíc slouží jako podklad pro úpravu marketingové strategie a zvyšování efektivity marketingových aktivit.
Chcete získat podrobné informace o mezinárodním internetovém marketingu? Kontaktujte nás!